نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

تیم مجیدی شبیه تیم استراماچونی| پیشرفت حداکثری استقلال در آسیا

  • کد خبر: ۶۴۵۸۴
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
تیم مجیدی شبیه تیم استراماچونی| پیشرفت حداکثری استقلال در آسیا
نمایش تحسین برانگیز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خیلی‌ها را به یاد بازی‌های جذاب این تیم در زمان مربیگری استراماچونی می‌اندازد. مجیدی در راه استراماچونی قدم بر می‌دارد، اما این سوال مطرح است که آیا او می‌تواند به این راه ادامه دهد؟

گروه ورزش| شهرآرا نیوز،گل زدن از همه زوایای و همه نقاط زمین؛ این خصیصه بارز استقلال در روز‌های اخیر است که با برد‌های بزرگ در صحنه لیگ قهرمانان آسیا هر بیننده‌ای را به وجد آورده است.

استقلال گل می‌زند، تاکتیک‌های شناوری را به اجراء می‌گذارد و منطق را وارد بازی خود کرده است. شبیه این استقلال پیش‌تر در زمان آندره استراماچونی نیز پیش روی‌مان تصویر شده بود؛ تیمی که تلاش می‌کرد علاوه برحفظ ساختار‌های دفاعی در فاز هجومی سیری ناپذیر و خوش اشتهاء باشد.

مجیدی عمیقا استقلال این روز‌ها را به سمت روز‌های خوش مربیگری استراماچونی برده و خاطرات ماندگار آن روز‌ها را در ذهن تداعی می‌کند. این وضعیت یقینا ساخته ذهن خود فرهاد نیز هست.
اصلی نانوشته و شاید اثبات نشده در فوتبال وجود دارد که می‌گوید: مربیان با سابقه بازیگری، مانند دروران حرفه‌ای خود از تیم‌های شان باز می‌گیرند.

استقلال امروز تصویری از فرهاد مجیدی دوران بازیگری است. یک شماره ۷ دلربا که درترکیب استقلال می‌درخشید و گل‌های ارزشمندی را برای تیمش به ثمر می‌رساند و حتی تا واپسین ثانیه‌های حضور درترکیب تیمش بوی گلزنی را به مشام می‌رساند. استقلال امروز نه فقط تداعی کننده روز‌های مربیگری استراماچونی بلکه، یاد آور زمانی است که فرهاد با همان شماره ۷ در راس خط حمله گل می‌زد وهر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

محتمل است که مجیدی علاوه بر رسوخ روحیه گلزنی خود به تار و پود تیمش، تلاش کرده فضای آرامی را نیز با اجرای برخی قوانین درتیمش به اجراء بگذارد تا شاید کسب موفقیت برایش ساده‌تر شود.

مجیدی و استقلال به نظر می‌رسد با نتایجی که اخیرا رقم زده‌اند راهی طول و دراز درپیش دارند؛ راهی که شاید درسال‌های آتی منتج به قهرمانی در لیگ برتر هم باشد. فرهاد که از اقبال عمومی هواداران استقلال نیز بهره‌مند است احتمالا فرصت و شانس بیشتری در قیاس با مربیانی همچون محمود فکری خواهد داشت تا حیاتش درقامت سرمربی استقلال را تداوم بخشد و درآینده به توفیقات بیشتری دست یابد.

پرواضح است که حتی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند اتفاق خاص و ویژه‌ای باشد، کما اینکه استقلال در گذشته نیز بار‌ها از مرحله به مرحله بعد صعود کرده بود وصعود دستاورد عجیبی نیست.
صعود از مرحله مقدماتی را باید قطعه کوچکی از پازل اعتبار بخشی به دوران مربیگری فرهاد مجیدی دانست و آنچه به فرهاد اعیاری بس ماندگار‌تر در دوران مربیگری‌اش در استقلال می‌بخشد، دستبابی به جام است. راهی که شاید از جام حذفی پیش رو آغاز شود و به جام‌های دیگر کشیده شود.

استقلال بی تعارف برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر با دشواری‌های بسیاری مواجه خواهد بود و احتمالا به این مهم دست نخواهد یافت. قهرمان شدن درلیگ قهرمانان آسیا نیز منوط به حفظ ستاره‌ها کنونی برای فصل آتی است و اگر بازیکنانی همچون قایدی یا دیاباته از استقلال جدا شوند، لطمه‌های بزرگی به پیکره این تیم وارد خواهد آمد.
اما قهرمانی درجام حذفی سهل الوصول‌تر از دیگرجام‌ها است و یقینا شاکله تیم نیز تا پایان جام حذفی حفظ خواهد شد تا استقلال احتمالا دراین جام به موفقیت برسد و فرهاد نیز در دوره سوم مربیگری‌اش در استقلال جامی به دست آورد تا در فصول آتی نیز مجوز حضور روی نیمکت استقلال را به دست آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->